INQUISIO e-commerce news – druga połowa października

Posted on Listopad 3rd, 2014 - Karolina Lewicka

Co nowego w świecie e-commerce? Zapraszamy do zapoznania się z najświeższym przeglądem informacji z branży e-handlu.

IKEA uruchomiła nową stronę internetową, dzięki której polscy klienci mogą dokonać zakupu wybranych produktów drogą internetową. Przedstawiciele szwedzkiej firmy informują, że jest to swojego rodzaju test przed uruchomieniem standardowej sprzedaży online. Strona www.twojfaktum.pl, na której znajdują się produkty serii Faktum, działać ma przez okres dwóch lat.

Więcej informacji znaleźć możesz tutaj.


19 pażdziernika Google wprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin 3.0. Aktualizacja wpływa w sposób pozytywny na strony, które w wyniku nałożonej przez Google kary oczyściły swój profil linków. Kontroluje te, które nadal zdobywają nienaturalne linki. Nakłada także kary na te serwisy, które przekroczą punkt krytyczny.

Zainteresowanych tematem zapraszam tutaj.


Pod koniec października Google wprowadziło nowe narzędzie, które pomaga przy optymalizacji reklam na dużą skalę. Dzięki dostosowaniom reklam w czasie rzeczywistym, reklamodawca jest w stanie wyświetlać swoim potencjalnym klientom idealnie dopasowane do ich potrzeb reklamy. Dzięki nowej usłudze, program Google AdWords jest w stanie generować niezwykle trafne i aktualne reklamy, nawet w przypadku przedsiębiorstw posiadających tysiące produktów i ogromną ilość promocji, które zmieniają się każdego dnia.

W celu zapoznania się ze szczegółami odsyłam tutaj